۵ پاسخ

اسپری سدیم کلراید بزن بعد با پوار بینیشو تمیز کن

هم اسپری دارن هم قطره ای هر روز اینکارو انجام بده

قطره سدیم کلراید برای بینی هر چند ساعت بزن با پوارو بینی داخل بینی و تمیز کن

حس حس بینی برای همین رفلاکسه؟

خلط بینی شو من قطره بینی میریزم هر چند ساعت که بتونه راحت نفس بکشه

سوال های مرتبط

مامان فندق جان (رونیکا) مامان فندق جان (رونیکا) ۲ ماهگی