اسپری سدیم کلراید بزن بعد با پوار بینیشو تمیز کن
هم اسپری دارن هم قطره ای هر روز اینکارو انجام بده
قطره سدیم کلراید برای بینی هر چند ساعت بزن با پوارو بینی داخل بینی و تمیز کن
حس حس بینی برای همین رفلاکسه؟
خلط بینی شو من قطره بینی میریزم هر چند ساعت که بتونه راحت نفس بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.