با اعتصاب شیر بچه های رفلاکسی چیکار میکنید؟

۴ پاسخ

پستونک میدم اروم ک شد باز شیر میدم میخوره
یا بلند میشم ایستاده شیر میدم میخوره

براش یه نخود نبات بنداز کم کم کمش کن

آره د تر منم همینه به زور الان که فقط عادت کرده به شیر خشک ای آر دیگه معمولی اصلا نمیخوره نه نان معمولی نه ببلاک معمولی 😐

اوف رو مخ هستن دستاشو میبندم شیرمیخوره
هر یک ساعت شیرش میدم چون ب خودش باشه ک نمخوره

سوال های مرتبط