۷ پاسخ

فاموتیدین روزی ۲ سی سی
دومپریدون روزی ۳ سی سی
پدی لاکت

من هرکاری کردم هزاران بار بردم دکتر فایده نداشت هرچه بزرگتر شه کمتر میشه

بردم دکتر شربت سگانوز با اس امپرازول داد خوب شد هر دارویی استفاده کردم بی فایده بود

از تشک آنتی رفلاکس که شیب داره استفاده کردم پستونک به دختر من کمک کرد. دکتر هم قطره بی بی کر داد خودت عرق نعنا و غذا های تند نباید بخوری کریپ میچر رفلاکسشو بد تر میکنه
بعد از هر بار شیر خوردن پنج دقیقا ایستاده یا شیب نگهش میدارم حتما دوتا آروغشو میگیرم خیلی خیلی بهتر شده

بعد شیر تا ۱۵ دقیقه حداقل رو شونه نگه میدارم
شیرش رو هم اگر ۱۲۰ تا میخوره
۶۰ تاش رو دادم ۱ ساعت بعد ۶۰ تا دیگه میدم

علائم رفلاکس دخترتون چیه عزیزم؟

بعد شیر خوردن ی رب رو شونه نگهش میدارم 😭

سوال های مرتبط