۴ پاسخ

دکتر گفت زیر دوساعت شیر ندم

هیچی ولی دوساعت ب ۲ساعت وزن دهی بهتری داره اینجور ک شنیدم

هیچی عزیزم ، برای رفلاکس هم یه نفر گفت دکتر بهم همین توصیه کرده

هیچی

سوال های مرتبط