۶ پاسخ

من اکزاسین میزنم

آردن عالیع

کالندلا وان ان انومخلوط میکنم روزی دوبار میزنم وپریدرما یا پماد پاپانو

من جدیدا فیروز میزنم عالیه

من فیروز میزنم

کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ سالگی