ای خدا تاکی قراره ادامه پیدا کنه؟دلمون واسه مردم کشورمون خونه😭😭
وای من دارم دیووونه میشم خسته شدیم
هنوز تمومی نداره تمدید کردن
هیچی
زندگی رو میگذرونیم ...
اما خب خیلی سخته روی روانم خییییلی فشاره
دیگه ایران چیزی ازش نمونده😔
خدا بزرگه عزیزم الان دیگه همه توی یه شرایطیم کسی از کسی بهتر نیست بهتره به خاطر بچه هامون استرسو از خودمون دور کنیم هرچی پیش بیاد همه با همیم
امروز از صبح بزن و بکوبشون چند برابر شده
من واقعا استرس گرفتم نمیدونم چه کنم
خدانکنه طول بکشه که چیزی ازایران باقی نمیمونه بااین حملات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.