۱۰ پاسخ

53 تا 58
البته بستگی به مدل بدنت داره که وقتی چاق بشی کدوم قسمت پر تر میشه
ولی اصلا به وزن نرو
لاغری خیلی خوبه
منم لاغر لاغر بودم فکر کردم اگر یکم چاق بشم خوبه ولی اول همه شکم در اوردم بعد دوباره لاغر کردم
وقتی سنت از حدودای 25 تا 28 که میرسه کم کم هیکلت پر تر میشه

واقعا ۱۷سالته بچه داری حامله هم هستی من اولین بچمو ۲۳سالگی اوردم بازم میگفتم زود بود باید دیرتر میاوردم

تو الان بارداری وزنت خودش میره بالا بازم اگه دوس داشتی لیدی میل بگیر بخور هم وزن خودتو میبره بالا هم نینیتو

حداقل ۱۰ کیلو کم داری

منم هم قد تو
تازه شدم ۵۴
بضیا میگن خوبه بعضیا میگن هنوز لاغری
میخوام ۵۶/۵۸بشم

من هم قد شام 73کیلو هستم خودم احساس میکنم لاغرم

منم قدم ۱۶۵ هست الان شدم ۶۷ ولی قبل بارداری ۵۸ ، ۵۹ بودم خوب بود از نظر خودم
ولی همسرم وزن الانمو دوست داره

۶۵ عالیه تو پر و خوش اندام

منم هم وزن توبودم تو بارداری به ۷۶ رسیدم خیلی خوب بودم الانم ۶۰ باز نسبت به قبل خوبم

57بشی عالیه
من با این قد وزنم57بود خیلی خوش هیکل بودم الان52شدم

سوال های مرتبط