۸ پاسخ

من نصفش صبح نصف اخرشب دکترگفت

ظهر بین شیر و نهار

بعضی روزا شب بعضی روزا نهار بعضی روا صبح😑😑🤣😂🤣😂

شبها جذبش بهتره

ظهر بعد نهارش

هروقت یادم بیفته

شبا جذبش بهتره

شب ها

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان ..... مامان ..... ۱ سالگی