چرا همه حامله ان 😟😟😟مگه روش جلوگیریتون چیه؟

۱۲ پاسخ

چون همه چیو دستکاری کردن
قرص ها کاندوم ها و و و
من چند ماه پیش با وجود مصرف ال دی حامله شدم و مجبور شدم سقط کنم
در حالی که ساعت تنظیم کرده بودم هر روز سر ساعت میخوردم ۱ دقیقه هم نمیذاشتم وقتش بگذره

روش توکل بخدا 😂😂

چون طبیعی جلوگیری میکنن طبیعی جلوگیری نیست چون با پیش آبم ادم حامله میشه

همه پیشگیری طبیعی‌ن که دنبال یرص سقطن 🫤🫤🫤

شاید طبیعی برا همه روش خوبی نباشه ولی من هم ۱۳ سال ازدواج کردم فقط طببعی هست و هیچ خطایی هم ندیدم ،
هنوز یکبار از قرص و کاندوم و....استفاده نکردم .

من جلوگیری ندارم😂😂😂😂
شوهرم کجا بود طلاق گرفتم

طبیعی😅

من ک شوهرم آزواسپرمه خیالم راحته روش جلوگیری نداریم خوشبختانه ازاین نظر😂💔

دوستم پسرش ی سالشه باز بارداره سه ماهه امروز رفتیم انتی با هم دومی هم پسر🤣😍😍

بنام خدا طبیعی 😂😂🤣

همه چیزا قلابی شدن قرصا .کاندوما خیلی باید حواست باشه

اینقد همه حاملن من میترسم رابطه داشته باشم
با اینکه ک اندوم استفاده میکنیم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی
مامان فرهاد♥️شهرزاد مامان فرهاد♥️شهرزاد ۱۴ ماهگی