چون همه چیو دستکاری کردن
قرص ها کاندوم ها و و و
من چند ماه پیش با وجود مصرف ال دی حامله شدم و مجبور شدم سقط کنم
در حالی که ساعت تنظیم کرده بودم هر روز سر ساعت میخوردم ۱ دقیقه هم نمیذاشتم وقتش بگذره
روش توکل بخدا 😂😂
چون طبیعی جلوگیری میکنن طبیعی جلوگیری نیست چون با پیش آبم ادم حامله میشه
همه پیشگیری طبیعین که دنبال یرص سقطن 🫤🫤🫤
شاید طبیعی برا همه روش خوبی نباشه ولی من هم ۱۳ سال ازدواج کردم فقط طببعی هست و هیچ خطایی هم ندیدم ،
هنوز یکبار از قرص و کاندوم و....استفاده نکردم .
من جلوگیری ندارم😂😂😂😂
شوهرم کجا بود طلاق گرفتم
طبیعی😅
من ک شوهرم آزواسپرمه خیالم راحته روش جلوگیری نداریم خوشبختانه ازاین نظر😂💔
دوستم پسرش ی سالشه باز بارداره سه ماهه امروز رفتیم انتی با هم دومی هم پسر🤣😍😍
بنام خدا طبیعی 😂😂🤣
همه چیزا قلابی شدن قرصا .کاندوما خیلی باید حواست باشه
اینقد همه حاملن من میترسم رابطه داشته باشم
با اینکه ک اندوم استفاده میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.