۴ پاسخ

اره دیگه منم 8 ماهگیشو که امروز بود با هفت سین گرفتم

اره من با ۷ سین گرفتم پسر من ۱۷ اسفند ۷ماهه شد دم عید بوده دیگه رو پروفایلم هست تاپیکامم هست

آره قشنگ میشه

منم تو همین گیرکردم😂

سوال های مرتبط

مامان ارشیا مامان ارشیا ۱۰ ماهگی
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی
مامان سویل🫀👼 مامان سویل🫀👼 ۱۱ ماهگی