۲ پاسخ

تا دو روز باید حواست رو جمع کنی و منظم بهش استامینوفن بدی و دمای بدنش رو چک کنی.
این حرف به این معنی نیست که حتماً بچه دو روز تب میکنه.
استامینوفن بدون در نظر گرفتن اینکه تب داره یا نه حتماً بده چون نه فقط بخاطر تب بلکه بخاطر درد هم میگن استامینوفن بدی.
نگران نباش ، دختر من فقط روز اول تب کرد اونم در حد ۳۷/۸.
بچه ها متفاوت هستن، ان شالله برای دخمل شما و همه نی نی ها سبک باشه.
❤️🧿❤️🧿

تب بچه

سوال های مرتبط