۵ پاسخ

چهار شنبه معاینه شدم ۳۷ هفته و ۵،۶ روز بودم

۳۹ هفته

من ۳۷ هفته معاینه شدم

از کجا بفهمیم چند سانت باز شده؟

من امروز رفتم دکتر
معاینه کرد گفت یک سانت هست
ولی سزارین میخوام

سوال های مرتبط