۷ پاسخ

هنگام تولد وزنش چند بود!؟

دختر من تو چهار ماه و ۶روز وزنش ۶۵۰۰بود قدش ۶۱و نیم دور سر ۴۰ایا خیلی کمه ؟چی بدم براش

پسر منم ۴ ماهگی ۷ کیلو بود، واکسن ۶ ماهگی اش که امروز بود وزنش ۷۸۰۰ 😄

ماشالله الان که خوب وزن نگرفته هنوز از پسر من خیلی ببشتره😂پسر من تا شیش ماه شاید ب زور بشه ۷۵۰۰

دختر من 4 ماهگیش 6800 بود ماشالله وزن بچتون خیلی بالاست

ماشالله زیادم هست هم وزن دختره منه
اضافه وزنم دارن

هرچی بزرگتر بشن وزن گیری ماهانه کمتر میشه قرار نیس که مثل ماهای اول اضافه کنند

سوال های مرتبط

مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۷ ماهگی