سونو اخریمه چجوریه وزنش خیلی کمه😔😔

تصویر
۹ پاسخ

یعنی چی نمیدونی خاهر سونو دالپر ندادی دور شکمش خیلی عقبه حتما باید سونو دالپر میدادی

من ۳۷ و ۳ روز زایمان کردم بچم ۲۹۰۰ بود

من ۳۷هفته کامل بدنیا اومد ۲۷۰۰ بود 🥲

دالپر داده بودی قبلا

صدک ۲۸ بد نی ک

صدک ۲۸ کم نیس
ز یر ۱۰بده

نه ماشالله اش

سالم باشه تپل کردنش کاری نداره

نه بابا خوبه نگران نباش ۲کیلو نیمه دیگه عزیزم بعدشم خوب وزن میگیره به امید خدا
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی