۴ پاسخ

برای منم ضربه های نینی دقیقا روی رحمم و‌به مثانه و واژنم فشار میاد و دستشوییم میگیره
نباید بالاتر باشه ؟

یعنی طول سرویکس اومده پایین یا طبیعیه بچه پایین باشه

وای منم اونجوری هستم.واژنم گاهی وقتها مثل نبض میزنه وبچه همش پایینه وفقط اونجالگدمیزنه.میگم الانه پاش ازواژنم بزنه بیرون😵‍💫😒😭

منم همینطورم

سوال های مرتبط