۷ پاسخ

دختر من فقط موقع زدن واکسن گریه کرد. تبم نکرد چون استامینوفن دادم. اسهال شد دو روز پشت سرهم پوشک عوض میکردم. و بیحال بود

واکسن که زد همون موقع فقط گریه کرد اوردم خونه سریع خوابید قشنگ تا چندساعت خوابید . خداروشکر تبم نکرد

برای من خداروشکر نه تب کرد نه درد داشت نه گریه کرد،
سر ساعت استامینوفن دادم و روز اول کمپرس سرد، روز دوم، گرم
امیدوارم دو روز دیگه واکسن چهار ماهگی هم راحت بگذره

دو روز گریه و تب داشت بعدش خوب شد خداروشکر
چون روساعت استامینوفن دادم
کمپرس سرد وگرم و منظم گذاشتم
و یه شب کامل پا به پاش بودم برا شیر خوردن حوصله بخرج دادم

خیلی گریه میکنه پاهاشو میبندم اروم میشه☹️

برا من شیر نمیخوره گریه ک مدام تب ک مدام شبا بیشتر

گلم استامینفون که بدی زودساکت میشه

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی