دختر من فقط موقع زدن واکسن گریه کرد. تبم نکرد چون استامینوفن دادم. اسهال شد دو روز پشت سرهم پوشک عوض میکردم. و بیحال بود
واکسن که زد همون موقع فقط گریه کرد اوردم خونه سریع خوابید قشنگ تا چندساعت خوابید . خداروشکر تبم نکرد
برای من خداروشکر نه تب کرد نه درد داشت نه گریه کرد،
سر ساعت استامینوفن دادم و روز اول کمپرس سرد، روز دوم، گرم
امیدوارم دو روز دیگه واکسن چهار ماهگی هم راحت بگذره
دو روز گریه و تب داشت بعدش خوب شد خداروشکر
چون روساعت استامینوفن دادم
کمپرس سرد وگرم و منظم گذاشتم
و یه شب کامل پا به پاش بودم برا شیر خوردن حوصله بخرج دادم
خیلی گریه میکنه پاهاشو میبندم اروم میشه☹️
برا من شیر نمیخوره گریه ک مدام تب ک مدام شبا بیشتر
گلم استامینفون که بدی زودساکت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.