کاش یه قاب ۳ نفره ازتون ببینیم 🫠
شوهرم بعد ۴ ماه واسم گوشی ایفون ۱۳ خرید واسم و روز زایمانمم سبد گل سفارش داده بود
بابامم ۲۵ ت زایمانم رو داد (سزارین)
مادرشوهر گوشواره برای دخترم
خاهرشوهرا دوتا باهم یه پلاک طلا برای دختر
یه خاهرشوهر یه النگو برای دختر
بقیه فامیل و دوستا پول نقد ک اون موقه ۸ ت جمع شد
از هیچ کس هیچی نگرفتم نه پدر نه پدر شوهر نه عموش نه خالش ، فقط شوهرم یه شاخه گل نرگس همین و بس
شوهرم برام دستبند خرید
بابام یه پلاک زنجیر گرفت
داداشم سکه یک گرمی
مادرشوهر و پدر شوهرم ربع سکه دادن
برادر شوهرم که نیس هنوز ندیده دخترمو خارج
خواهرم یک تومن پول داد
عمو ها و خاله ها و دایی و عمو هامون هم که پول نقد دادن
به نام خدا
دست خر گرفت 😫
همسرم یه دستبند ۱۰.۵ گرمی
بابام انگشتر ۴ گرمی
مادرشوهرم دستبند ۲.۵ گرمی
بقیم پول دادن که باهمون پول یه گوشواره ۳.۵ گرمی گرفتم براخودم😁
همه پول دادن فعلا ادامه دارد 🥲...
شوهرم واسم اپلاک زنجیر خرید اونموقعه ک طلا۹تومن اینا بود خرید۱۴۰ملیون واس دخترم سه تا النگو خریدیم۷۰ملیون بابام یدونه النگو خرید ب دخارم و دسبند ب پسرام پدرشوهرم سه تا پلاک بقیه هم پول
شوهرم یه گوشواره واسم گرفت
مامانم گردنبند گرفت
بابام ده تومن داد
پدرشوهرم یه سکه ۴۵۰سوتی با یه دست لباس برا بچه و یه پاپوش
برادرشوهرم یه سکه ۱۰۰سوتی
خواهربزرگم سه تومن داد (خانواده خودم همشون نزدیک یه تومن هم هر کدومشون ابمیوه و کمپوت و شیرینی خریدن اوردن )
داداش بزرگم یه میلیون و ۵۰۰داد
داداش کوچیکم یه میلیون و ۶۰۰داد
خواهر کوچیکم دو تومن داد
هرکدوم از رفیقام ۶۰۰ دادن
خالم سه تومن داد عمه و خاله های شوهرمم منتظرن جشن بگیریم کادو بدن
شوهرم ۵تا النگو گرفت 😁
برادرشوهر بزرگم گوسفند
بقیه ام در حد معمولی کادو دادن
شوهرم که هیچی نگرفت
بابام 20تومن داد
کادو بقیه روهم شدن 7تومن
که همشو شوهرم گرفت🥲
درخواستمو قبول میکنی
من زایمان نکردمه ولی شوهرم رفت برام النگو خرید
خانوداه همسرم که اصلا برا هیچی کادو درست حسابی نمیدن مطمئنم برا زایمان اینجورین
همسرم زنجیر و گوشواره برا خودم
برای دخترم النگو و پلاک و زنجیر
بابام برای دخترم النگو خرید
داداشم گوشواره
برادرشوهرم پلاک زنجیر
پدرشوهرم دستبند و انگشتر
بقیه هم پول دادن که رفتم برای خودم گوشواره خریدم فکر کنم نزدیک ۳۰تومن شد یادم نیست دقیق
به نام خدا نه همسر کادو داد نه خانواده شون ولی هر سری میبننم میگن برای دخترمون میخوایم گوشواره بخریم😐 منم به شوهرم گفتم بهشون بگه زحمت نکشن هر چیزی یع تایمی داره
دختر چیشد دادی یا نه😂🤭
هنوز دخملم بدنیا نیومده ولی ۲۰ میلیون آبجیم تا الان هدیه داده همسرمم برای دخملم گوشواره و گردنی و یک جفت النگو
به خودمم از وقتی شنیده دختر هست بچمو یعنی از ماه سوم ماهی ۵ میلیون به تو جیبیم اضافه کرده و عیدی ۱۵ میلیون بهم داده و میگه اگه قول بدی غذاتو رعایت کنی کم بخوری یه جفت النگو هم برا مامان دخترم میگیرم
خیلیییی میخورم🙈🙈🤷♀️😂
شوهرم برام یه گردنبند ۱۰ گرمی خرید البته کادو تولدم و زایمان رو یکی کرد چون چند روز فاصله داشت، مادرشوهرم ۲ تومن عمه اش و عموش هم هرکدوم یه تومن ولی فامیل های خودم عموهام و عمه هام سنگ تموم گذاشتن همه پول کادو دادن
من تا ۱۵ میلیون جمع کردم از فامیل و بابام هنوز نداده نشد به خاطر جنگ اونا یه طرف ما یه طرف فرار کردیم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.