من کلا یه بار استفاده کردم با اب سرد بود، حوصله دنگ و فنگشو ندارم😐 لباس بچه مگه چقدر لک و کثیفه که دستم اذیت بشه😂 اقلا اشتباه کردم ۷ میلیون واسش پول دادم
ملایم
من یکبار استفاده کردم ۵/۳۰۰ خریدم -۴میفروشم اگر کسی خواست
من آب سرد میریزم با پودردستی
اگر خواستی پودر صابون بریزی باید با یه کاسه آب گرم حلش کنی بعد بریزی مینی واش
آب داغ لباسارو خراب میکنه من سرد میریزم با پودر صابون تمیزه تمیز میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.