من یبارسوسیس خوردم خ دل دردشد دیگ نخوردم
باید امتحان کنی
من هر چند هفته یکبار امتحان کردم
بار اول دل درد گرفت بار های بعد مشکلی نداشت
منکه میخورم
نه بابا به ریسکش نمی ارزه بچه اذیت بشه . یکی دو ماه دیگه بخور که سنگینی شیر اذیت نکنش
منم میخورم🤷🏻♀️
من خوردم
سلام منم خوردم
من سوسیس و کالباس خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.