۳ پاسخ

عیب نداره شیر خواهی کرد فقط سینه رو بده بچه بمکه با مکیدن شیر میاد و تو هم سعی کن رازیانه و ابگوشت و آب هویچ بخوری تا شیرت زیاد بشه بعدم انسالله سنش بره بالا شیرم بیستر میاد هنوز کوچولویه

چند سی سی میدی؟اگه اسهال یا یبوس نشده و بالا نمیازه مشکلی نیست
حالا چرا شیرخودت نمیدی؟؟شیرخودت خیلی خوبه براش

ن اشکال نداره مقدارش کم بده

سوال های مرتبط