عیب نداره شیر خواهی کرد فقط سینه رو بده بچه بمکه با مکیدن شیر میاد و تو هم سعی کن رازیانه و ابگوشت و آب هویچ بخوری تا شیرت زیاد بشه بعدم انسالله سنش بره بالا شیرم بیستر میاد هنوز کوچولویه
چند سی سی میدی؟اگه اسهال یا یبوس نشده و بالا نمیازه مشکلی نیست
حالا چرا شیرخودت نمیدی؟؟شیرخودت خیلی خوبه براش
ن اشکال نداره مقدارش کم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.