۳ پاسخ

زیادی خورده مشکلی نیس

احساس میکنم طبیعی نیس ادامه داشت فردا ببر دکتر..شیرخشک هر دوساعت ۳۰تا باید بدی زیاد ۴۵ تا زیر دوساعت ب هیچ عنوان نده رو شونه هات ۲۰ دقیقه داشته باش اروغش بگیر

مدفوع سبز اکثرا میگن از پهلو سرماخورده امااز شیرخشکم میشه ولی همیشه شکمشو با ی روسری ببند من همیشه روغن زیتون میزنم و میبندم این جن وقت سرمارو تحمل کنیم دیگه
بالا اوردنش نمیدونم شاید زیاد خورده

سوال های مرتبط