زیادی خورده مشکلی نیس
احساس میکنم طبیعی نیس ادامه داشت فردا ببر دکتر..شیرخشک هر دوساعت ۳۰تا باید بدی زیاد ۴۵ تا زیر دوساعت ب هیچ عنوان نده رو شونه هات ۲۰ دقیقه داشته باش اروغش بگیر
مدفوع سبز اکثرا میگن از پهلو سرماخورده امااز شیرخشکم میشه ولی همیشه شکمشو با ی روسری ببند من همیشه روغن زیتون میزنم و میبندم این جن وقت سرمارو تحمل کنیم دیگه
بالا اوردنش نمیدونم شاید زیاد خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.