دخترمو بنشونم واسه کمرش ضرر نداره که؟

۷ پاسخ

کمرش درد میگیره قدش کوتاه میمونه

من از الان تو بغلم میشونم
جور دگ نمیمونه اصلا

دختر نباید زود بنشونی فرق داره با پسر مگر تینک خودش بخواد بشینه وگرنه تو نکم

نه عزیزم

تو بغل خودت بشونش کم کم به‌مرور دورش بالشت بزار وقتی بدنش اماده شد

نه بابا چه ضرری از پنج ماه می‌تونه بشینه تمرین بده بهش کم کم

اگر خودش تمایل داره بشونش مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی