خانما من میتونم دخترمو کم کم چند دیقه بنشونم؟

۳ پاسخ

من از ۳ مینشوندم

من دخترمو ۵ ماهگی تو بغل میذاشتم بشینه اصلا دیگه رو زمین.دراز نمیکشید

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۱ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۱ سالگی