خواهرا بنظرتون توچن ماهگی دخترمو بنشونم

۴ پاسخ

۵ماهگی به بعد

من بچمو می‌نشیونم الان چهار دست و پا می‌ره دستشو میگیره می ایسته ولی هنوزم نمیتونه بشینه

من مینشونم

من از روزی که دنیا اومده

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی