۴ پاسخ

من هم هنوز نزدم واکسن پسرم رو مگر فردا ببرم

نه من دوهفته گذشته بود زدم سرماخوردگی داشت

بزا بعد تعطیلات بزن

نه ولی اگه مشکلی نیست همون سر وقت بزنی خو بهتره

سوال های مرتبط