با قاشق داخلش هم بزن
حتما باید با قاشق هم بزنی
باید با قاشق هم بزنی
باید با قاشق تمیز حل کنی
کلا ای آر این مدلیه باید کم کم اضافه کنی و تند تند هم بزنی آب هم نباید خیلی گرم باشه زود گلوله میشه و از هر سر شیشه ای رد نمیشه
شیشه باید مدل معمولی باشه یعنی اگر آب یا شیر پر کنی وقتی سرشیشه رو خم کنی ازش چکه کنه و روان باشه
من نمیدونستم ماههای اول اسیر بودم شیشه های ضد چکه بودن از سرشون رد نمیشد
شیرخشک ای آر نشاسته داره بخاطر اینکه سریع تو معده ببنده و بالا نیاد اینجوریه ربطی ب اب نداره باید پیمونه پیمونه شیرخشک رو اضافه کنی و بعد هرپیمونه محکم هم بزنی میتونی با قاشقم هم بزنی
شیرخشک ar واسه رفلاکسه
کلا مدل شیرای ar همینطوری غلیظه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.