سیسمونی اقابزرگ خرید کردید؟ خوبه جنساش؟

۹ پاسخ

پیج روبیکار داره

خوبه ما ۴ سال پیش برا سیسمونی خواهرم ازش خرید کردیم

عالیهههه لباساش از همه جا ارزونتره و کیفیت خوبی ام داره من سال پیش با ده تومن کل لباسای دخترمو از صفر تا یکسالگی خریدم
تقریبا همه چیش یا برابر با قیمت کمه بیرونه یا ارزونتره

بله من سر بچه اولم ازش خرید کردم خیلی خوبه سر این بچمم میرم از اونجا خرید کنم ان شالله

کانالی چیزی داره؟

کاش میشد اینترنتی خرید کرد

بله عالیه میشه گفت هر جور بخوای داره

من خیلی دوست دارم برم ولی حیف راهم دوره نت ها هم که نمیشه از سایت خرید دیگه

همه چی از هر برندی داره بستگی داره خودت چی میخوای بخری

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد