دوستان سیسمونی آقابزرگ تهران کجاست ؟
کیفیتش خوبه؟

۳ پاسخ

من کل سیسمونی بچه اولم و این بچمو از اونجا خریدم راضی بودم

من امروز رفتم زیاد خوشم نیومد حقیقتا، قیمت یه سری چیزهاش از عبدل آباد بیشتر بود ولی تنوع لباس هاش هم زیاد بود
بنظرم یه سر برو خودت از نزدیک ببین

نرسیده به شهر ری هست ادرس دقیق تو گوگل بزنی میاره من رفتم انگار قیمت یسری چیزا بیشتر بود ب نسبت عبدل اباد و اینکه من از لباساش خوشم نیومد جالب نبود ولی سر بزنید شماهم

سوال های مرتبط

مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کشمش🩷 مامان کشمش🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری