عزیزم رفتی آقا بزرگ ؟ جنس ها و وسایل چطور بود ؟ جنس خارجی هم داشت ؟
آقا بزرگ خیلی خوبه همه نوع جنس هم داره . فقط لباس هاش شاید نتونی خوب خرید کنی و گرنه بقیه چیزا به نظرم خوب بود مگر اینکه چیز خاصی مدنظرت باشه که نداشته باشه
من عبدل اباد هم رفتم ولی واقعا خرید کردن تو اقا بزرگ هم لذت بخش بود برام هم خیلی ساده تر
من خودم کل سیسمونیم از عبدل اباد خریدم اونجاهم بورس سیسمونیه👌توی تهرانه ها دوست داشتی اونجا هم یه سر برو ...دختر من یه ماهه تهران زیر این انفجار هام نترس با ماها کاری ندارن فقط صداشه که اگه ندیده باشی شاید وحشتناک باشه واسه من که دیگه عادی شده
منم میخوام برم نمیدونم باز هست یا ن چون نزدیکش انبار نفته
من چند سال برای سیسمونی دختر عمم رفتیم اقا بزرگ همچی داره ولی از وسیله هاش راضی نبود شاید الان جنساش خوب شده باشه، ایشالا بسلامتی عزیزم
رفتی خرید. به سلامتی بیا حتما تجربتو بگو چون منم میخوام برم
میگن خیلی خفنه همه چی داره جاری منم ازونجا خرید کرده
خواهرزاده ی من ازونجا سیسمونیشو خرید ازقیمتاش خیلی راضی بود
برو گلم چیزی نمیشه، همه چی دست خداست، اونیکه زیر 7 متر زمین هم قائم بشه اگ خدا بخواد چیزیش میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.