خانمایی که تجربه دارید واسه سزارین بی حسی بهتر یا بیهوشی؟

۸ پاسخ

من دو بار بی حسی از کمر گرفتم برای دو تا سزارین خدا رو شکر خیلی راضی بودم نه کمردرد داشتم نه مشکل و ایرادی فکر میکنم بستگی به بدن و دکتر و بیمارستان داره

بی حسی من دوبار بی‌حسی شدم سزارین...اینم سزارین سوم هست دوست دارم بی‌حسی باشه...کمردرد هم بستگی به رعایت خودت داره وگرنه من کمردرد و سردرد نشدم

بیهوشی کامل بی حسی از کمر بعدش کمر درد شدید

نه نمیتونی تا ۸ساعتی جم بخوری اصلا کل بدنت بی حسه

بی حسی بهتره هم عوارض کمتری واسه جنین هم میتونی ببینیش اونطوری تا بری ریکاوری بهوش بیای بعدم بهونشو میگیری
ولی من انگار نمیدونم از استرسم بود از دوز کمش بود آمپولو که زدن و برش اول رو زدن من حس کردم و دیگه نمیتونستن بی حسی دوم رو بزنن مجبور شدن بیهوشم کنن

همون بی حسی هم سریع انجام میدن کمتر بره تو بدن بچه چ برسه بیهوشی

بیهوشی بهتره ولی میگن خطر داره
ممکنه وارد خون بچه بشه ایست تنفسی بده برا همین دکترا تا مشکل نداشته باشی قبول نمیکنن

من بی حسی بود ولی فک کنم بیهوشی بهتر باشه ولی خب بچتو اون لحظه نمیبینی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری