کاش الان یک ماه از زایمانم گذشته بود دردشم تموم شده بود🫠
اینکه برآورده نمیشه حداقل بگو روز زایمانم باشه😁 دیگه خودتو ازار بدی برا چی .۳۳ هفته ب بعد پر از واژن درد پهلو درد
همش کل زندگیمونو عجله کردیم،ازبارداریت لذت ببر ✨
ای کاش هفته 38 39 بودم
ای کاش الان زایمان کرده بودم 😂
کاش الان بچم بدنیا اومده بود و ۳ ساله شده بود
من۳۳ کاش ۳۸ بودم
کاش الان دو ساله شده بودن بچه هام😁
من دوس داشتم ۳۶ هفته بودم 🥲😂
زودتر از چیزی که فکر کنی میگذره
کاش الان یک ساله بود😂
🤣🤣🤣🤣کاش الان پیشم بازی میکرد
من ۳۴ هفته و ۶ روزم🤣
کماکان میگم کاش الان ۳۸ بودم
حالا چرا ۳۳ هفته🤣
کاش تموم شه فقط من دارم از استرس زایمان سکته میزنم
ای بابا انگار همین دیروز بود 18 هعته بودم اصلا فکر نمیکردم انقدر زود بگذره برسم به این هفته برای تو هم میگذره چش بهم بزنی بغلته🥲
کاملا موافقم خیلی خوب میشد انتظار خیلی سخته
نه بابا۳۳هفته نه
کاش الان بچه بغلم بود🤣🤣
ای کاش
به اون هفته هم برسی باز میگی کلش نزدیک زایمانم بوت.انقدر هفته های آخر دیر میگذره که
من ۳۴هفته و۳روزم آرزو میکنم ای کاش زائیده بودم😂
دقیقا ای کاااااش🤣😩😩
اونم میشه عجله نکن 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.