۸ پاسخ

از این شکم راحت میشی صاحب ی شکم زیر بخیه دار میشی😂نمیخام فاز بد بدم ولی امروزو قشنگ استراحت کن تا میتونی بخواب

زاییدی؟؟؟ بیا از خودت خبر بده

انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم و قدم نی نی تون پر از خیر و برکت باشه

عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنید ازتون چقدرمیگیرن برای سزارین بیمتون چیه بیمارستان خصوصیه؟ببخشید میشه راهنماییم کنید؟

منم فردا این موقع احتمالا تو اتاق عملم امیدوارم دوتامون زایمان راحتی داشته باشیم

بسلامتی
پر برکت وخیر باشه قدمش،برای منم دعاکن زایمان راحت داشته باشم

بسلامتی

عزیزم‌بسلامتی 😍😍
قدمش‌پرخیرو برکت باشه عزیزممم😍😍♥️

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد