منم باکیت باردارشدم گلم اقدامتو بازم ی روزدرمیون داشته باش تا سه چارروزمونده ب موعد دیگ نداشته باش
اصلا کیت چیه کاری ب کیت نداشته باشین کیتم از ده پریود باید شروع کنی ب استفاده نه چهارده
همه چی دست خداست باید خدا بخواد،بنظرم از بعد پریودی یک شب در میون چهار پنج بار میشه رابطه بزاری
امروز ۱۹ سیکل کیت بزنم ؟ اقدام بزنم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.