۸ پاسخ

به نظرم اصلا کار عاقلانه ای نیست ادم وقتی مادر میشه باید برای سلامتی بچه اش از خیلی چیزا بگذره این که دیگه اصلا مهم نیست

یکی از دوستانم می‌کشید میگفت چیزی نمیشه بچه به دنیا اومد لباش خیلی سیاه کبود بود پوست بچه ام خیلی کدر

نه با اینکه عاشق قلیون هستم نکشیدم از اون موقع که فهمیدم گناه داره بچه

اکسیژن به بچه نمیرسه و کلی ضرر دیگه

شاید شانس بیاری جسمی صدمه نبینه ولی ژن اعتیاد نو بچه فعال میشه و کلی مشکل عصبی در آینده

آره فامیل شوهر من تا روز آخر بارداری قلیون می‌کشن بچه هاشونم اوکین
ولی من مطمئنم آسیب خودشو می‌رسونه به بچه

خیلی بی انصافیه هم بچه بخوان هم دخانیات مصرف کنن
والا میگن میشه زمینه اعتیاد اون بچه در آینده

عزیزم برا بچه خطر دارع

سوال های مرتبط