کاشکی بچم به موقع دنیا بیاد تورو خدا برام دعا کنید

۶ پاسخ

انشالله به موقع بدنیا میاد نگران و استرس نداشته باش اصلا💜

انشاالله به موقع دنیا میاد اصلا نگران نباش خوشگلم استراحت داشته باش تا چند هفته دیگه جیگرگوشتو بغل بگیری🧿♥️

........

انشاالله به موقع به دنیا بیاد

عزیزم غصه نخور اخرم عین من نمیزایی باید هر ۴۸ساعت بری ان سی تی بدی بعدش بی درد آمپول میزنن تا بیاد بچه های الان جا خوش کردن نمیان بیرون

مگه چیشده؟

سوال های مرتبط

مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد