انشالله به موقع بدنیا میاد نگران و استرس نداشته باش اصلا💜
انشاالله به موقع دنیا میاد اصلا نگران نباش خوشگلم استراحت داشته باش تا چند هفته دیگه جیگرگوشتو بغل بگیری🧿♥️
........
انشاالله به موقع به دنیا بیاد
عزیزم غصه نخور اخرم عین من نمیزایی باید هر ۴۸ساعت بری ان سی تی بدی بعدش بی درد آمپول میزنن تا بیاد بچه های الان جا خوش کردن نمیان بیرون
مگه چیشده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.