۴ پاسخ

من یکم بزرگ شده

نه عزیزم تغییری نکرده

وای من هشت هفته حس میکنم شکمم بزرگ شده خیلی عصبیم اخه نفخ هم ندارم قبلا هم شکم نداشتم

بدن ادما باهم متفاوت عزیزم هرکس تو ی تایمی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا گلی🌸🐣🩷 مامان نورا گلی🌸🐣🩷 ۳ ماهگی
مامان هلما 🫀❤ مامان هلما 🫀❤ ۵ ماهگی