اسم حلما قشنگتره یا حسنا؟

۱۲ پاسخ

حلما🤌🩷

بنظرم قشنگ نیستن حالا باز نظر خودتخ

حسنا

حسنا نذار چون بعضیا اینجوری می‌نويسن " حسنی " بعد تو مدرسه مسخره ش میکنن

من حسنا بیشتر دوست دارم

با احترام هیچ کدوم
هر‌دو عربی هستند و خیلی هم زیاد شده

من خودم عاشق اسم حلما شدم خیلی قشنگه

اسم سلیقس گلم، ببین خودت چی دوس داری، مثلا از نظر من هیچکدوم

مذهبی میخوای نورا بذار یا مها

🥰🥰🥰🥰🥰🥰

حلما بازش منفیه از حلم صبر و غم و اینا میاد

حلما ولی بنظرم قدیمیه مهوا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو ۳ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان جون مامان مامان جون ۱۱ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی