حلما🤌🩷
بنظرم قشنگ نیستن حالا باز نظر خودتخ
حسنا
حسنا نذار چون بعضیا اینجوری مینويسن " حسنی " بعد تو مدرسه مسخره ش میکنن
من حسنا بیشتر دوست دارم
با احترام هیچ کدوم
هردو عربی هستند و خیلی هم زیاد شده
من خودم عاشق اسم حلما شدم خیلی قشنگه
اسم سلیقس گلم، ببین خودت چی دوس داری، مثلا از نظر من هیچکدوم
مذهبی میخوای نورا بذار یا مها
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
حلما بازش منفیه از حلم صبر و غم و اینا میاد
حلما ولی بنظرم قدیمیه مهوا قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.