۸ پاسخ

بده بهش
من دو هفته س میدم بهش
خودش ریز ریز میکنه میخوره (تنها چیزی که میخوره همین نونه 😂🤦🏻‍♀️😩)

دختر‌من میشینه سر سفره اوایل نون بزرگ بر میداشت گاز میزد میخورد، الان یادگرفته نون خورده های تو سفره رو جمع میکنه میخوره😁
البته ما نون خونگی داریم همیشه ، اوناهم خیلی نرمن تو دهن که بذاری آب میشن خمیر نمیشن

من میدم همه رو تو دهانش خمیری میکنه می‌ریزه بیرون

من گاهی اوقات میدم ولی خیلی حواسم هست که تو گلوش گیر نکنه

بهش بده خودت هم کنارش بشین چون لثه هاشون سفت یکی دوتاهم دندون دارن تیکه میکنن نون ودرشت قورت میدن توگلوشون گیرنکنه

من هرروز میدم یعنی خودش هر روز ک پیدا میشه میره سراغ نون اگه ندم جیغ میزنه و گریه 😂😂

من هنوز ندادم میترسم تو دهنش خمیری بشه بمونه گلوش تو این ج.ن.گ خودم کم استرس دارم😂

پم‌گاهی اوقات‌میدم‌اما باید مووظب بود ،واینکههر روز نه چون دلدرد میگیرن نمییتونن بجون

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۶ ماهگی