۱ پاسخ

سلام برای معاینه دقیق برو پیش متخصص زنان به ما ماما میگفت اگر یه گردی رو سینه تون بود با دست زدنن حرکت کرد وجابه جا بشه وگردی به اندازه گردو باشه باید برای معاینه بیاید

سوال های مرتبط