۵ پاسخ

میتونه دیسک گردن باشه
ولی یه احتمال دیگه هم هست شاید سنگ صفرا داری

نه عزیزم،من این دردو داشتم دیسک گردن بود

من یبار فلج شدم رفتم دکتر امپول زد و .... باز خوب نشدم. فقط کمترشده یک ساله تاکمی ناراحت باشم دردش وحشتناک میشه

ممکنه گرفتگی عضلات باشه خیلی درد بدی م هست که ناشی از عصبی شدن با روغن گرم بگو یکی برات ماساژ بده

عزیزم برو اورتوپد...دوستم برای حرص و استرس اینطوری شده بود میرفت فیزیوتراپی و ماساژ

سوال های مرتبط