آزیترومایسین 250بخور
دیفن ساده قلقل کن
اخه عزیزمم.به دم کن بخور.اب نمک قرقره کن.کدو بخار بده زیر پتو.یا اکالیپتوس یا نمک.حس کردی کمی عرق کردی درجا لباساتو عوض کن.اوف من تن دردم داشتم میدونم چقدر حس بدیه🥲.حوله گرم میگردممیزاشتمرو گلوم و تنم که دردمیکرد .
آب نمک قرقره کن و بوخور بده
نگا عناب بزن رو یه سیخ بزار دود بشه نفس بکش خیلی خوبه
بخور اب نمک هم عالیه
دمنوش به هم که عالیه عالیه
من تو دوروز درمان شدم البته روزی سه بار اینکارو تکرار کردم
برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.