ببلاک خیلی خوبه مزش وزن دهی عالی هم میده فک کنم همه جاهم هس
آپتامیل خلی بو میده...دختر من تروویتال میخوره مزه اش خوبه...ولی خب اونم بد پیدا میشه
دختر من پپتي جونيور ميخوره كه اصلاااا روزاي عادي به سختي ميومد الانم نيس فعلا🥲بايد ببرم پيش دكترش
دکتر پسرم گفت از شرکتش پرسیده فرقی ندارن اگه ۳ پیدا نشد ۲ بگیریم حتی ۱ هم میشه داد، بجاش ویتامین و آهنشو ۵ قطره اضافی بدیم
شهر ما راحت پیدا میشه من از بدو تولد آپتامیل میدم الانم که شماره ۳ میخوره
وای خواهر منم اصلا نمیتونم پیدا کنم برا دختر ۱۴ ماهه ام شماره ۱ خریدم 😭اونم با زوررر
چرا نان نمیدین؟
منم پسرم اپتامیل میخورد شانسی نان گرفتم یبار دیگه ازون ب بعد نان میدم
اپتامیل بوش یجوریه ولی نان مثل شیره بو بد نمیده
منم میخواستم بپرسم اگه تو مشهد جایی میشناسین اپتامیل ۳ داشته باشه ادرس بزارین🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.