۴ پاسخ

نه رعایت کن فقط

ن منم همینجور بودم فق رژیم بگیر

ببین قند یکساعته رو تو ازمایش زده باید زیر ۱۴۰ باشه چطوری میگی زیر ۱۸۰؟

نه رژیم بگیر

سوال های مرتبط