من سایز ۲ بیشتر استفادم شده
۳ و ۴
واسه من ۲ خیلی کم استفاده شد
یک و دو کلا ۲۳ روز ب کارم اومد از اونموقع ۳ میبندم
سایز ۳خیلی استفاده میشه چون بچه اول رشدش خیلی زیاده تاشش ماه بعدش کم میشه
۳ و ۴
۲ و ۳
من سایز یک خیلی استفاده کردم
فک کنم ۳ به بعد
چون من ۱ و ۲ زیاد استفاده نشد
از ۴۵ روزگی دارم ۳ می بندم
دوو ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.