۹ پاسخ

من سایز ۲ بیشتر استفادم شده

۳ و ۴
واسه من ۲ خیلی کم استفاده شد

یک و دو کلا ۲۳ روز ب کارم اومد از اونموقع ۳ میبندم

سایز ۳خیلی استفاده میشه چون بچه اول رشدش خیلی زیاده تاشش ماه بعدش کم میشه

۳ و ۴

۲ و ۳

من سایز یک خیلی استفاده کردم

فک کنم ۳ به بعد
چون من ۱ و ۲ زیاد استفاده نشد
از ۴۵ روزگی دارم ۳ می بندم

دوو ...

سوال های مرتبط

مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی