بچه های یه ماهتون چه سایز پوشکی استفاده میکنید

۹ پاسخ

من چند تا دونه از پوشک سایز یکم مونده و بعدش می‌خوام دو بخرم سایز ۱ چندین روز خیلی براش رد می‌ندازه

یک مای بیبی

الان سایز ۱

پسرمن ۵۲روزشه سایز۳مارک مای بی‌بی گرفتم بازم ردمیندازه نمیدونم چرا

یک میبندم یکم بزرگ براش میگم ولش کن راحت باشه

من یک باز ردش هم میمونه

من یک میبندم

سایز ۲ من میذاشتم سایز ۱ رد مینداخت قرمز میشد

اصلا ربطی نداره به چندماه بودنشون ببین اگه رد پوشک میمونه عوضش کن
طبق تجربه بقیه مامانا گفته بودن صفر لازم نمیشه ولی من کلییی صفر استفاده کردم وزنشم 3170بود

سوال های مرتبط

مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی