چه سایز پوشکی بیشتر استفاده میشه

۶ پاسخ

منم تا الان یک انشالله از اخر ماه دو میبندم

از پنج شيش ماه دیگه باید 4 ببندی تا آخر

یدونه یک گرفتم
دو تا بسته دو
سه تا بسته سه
بقیشو چهار گرفتم

۴ و ۵

تا الان ک‌ یک

سایز ۳

سوال های مرتبط