بچه های یک ماهتونو چه سایز پوشکی میبندید؟

۷ پاسخ

دو هفته اول سایز ۰ بود، بعد ۱، الانم ۲
۱ماه و ۳هفتشه دخترم

من فعلا ۱ استفاده میکنم

دو میبندم

بستگی به وزن و جثشون داره عزیزم
من یک میبندم

وای من هنوز سایز یک بسته باز نشده دارم🤦🏻

من صفر میبستم خیلی ریز بود

منم باید ۲بگیرم

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی