۱۱ پاسخ

من هانیز میبندم

همون مای بیبی

من مولفیکس میزنم ۳۰۰خورده بودالان میگن شده ۶۰۰خورده🥲

کسی کوکومی استفاده کرده چتوره؟؟؟مثل مولفیکس هست ؟؟

ببم خیلی عالیه

من کوکومی سایز ۳ گرفتم ۲۹۰ ۳۴ تایی
مای بی بی هم سایز ۳ ۳۷۰ میخریدم ۳۸ تایی

کانفی ۵۴۰

اره منم سایز سه ۳

اگ هنوز همون قیمته بخر .دیروز ۳۵۰ بود امروز پرسیدم شده ۷۹۰

یعنی واقیعیته ک گرون شده

هانیز خوبه راضی ام

سوال های مرتبط