۹ پاسخ

عزیزم برای اینکه بدونی پوشک سایزشه یا نه
از جلو باید بالای پوشک روی ناف باشه از پشت کامل تا بالای باسن رو بپوشونه چسبای روی مای بیبی تقریبا نزدیک هم بسته بشن و دو انگشت از زیر کش مای بیبی رد بشه
من خودم هروقت روی پای دخترم رد میندازه پوشکش رو بزرگتر میکنم چسباشو محکمتر میبندم ک پس نده

به شماره نگاه نکن وزن بچه روش نوشته ۲ یک مدل هم داره روش نوشته تا ۸ کیلو یه مدل داره نوشته تا ۶ کیلو

یعنی جای مای بی بی تو پوستش میوفته خب این طبیعی هست ۲۴ ساعت تو بدنشه ۳بزرگه اونموقع مدفوعش بیرون میریزه که

چند کیلو هست‌ بچت

منم از نزدیک ب دوماه ۳ بستم خیلی خوبه پاهاش رد میوفتاد

منم ۲ میبندم ولی مای بی بی خودش سفته کش هاش رد میندازه پاهاشو

آره عزیزم
بچه پسر بهتره راحت بپوشه چون ببل و بیضه هاش فشار نیاد

من دخترم ۵۰ روزشه ۱ میبندم

خب آره دیگه

سوال های مرتبط