۸ پاسخ

منم زود از ۲ درومد بچه م زود ۳بستم اصلا ۲ انگار الکیه همون بعد از یک باید ۳ باشه

آره دیگ

منم ۲ دور ران خط میندازه از کمر بزرگه
شل میبندم نشتی میده
سفت میبندم اذیت میشه
😆😆😆😆😆

بله من الان ۳ میبندم

سه بزرگ میشه اگه مدل جدید میخوای ببندی باز بستگی به وزنش داره
مدل مهربان کوچیکتره هرچند سایزشون یکیه
سفت نبند خپ بعد اینکه هرجور ببندی خط میندازه ولی سفت نبندش یکم با فاصله ببند چسبهارو

آره عزیزم

پسرمنم ازاول دوماهگی دیدم خط میندازه ۳بستم

منم 3 میبندم

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی